İyi geceler kızlar 35+4 haftalık hamileyim. bugün doktor kontrolüm vardı üst sınırda olan suyum sınırın bayagı üzerine cıkmış. Sebebini sordum bebekde bir sorun olabilir, gebelik şekerin olabilir ya da hiç bir problem olmadan bile su coğalabilir dedi. Bir önceki kontrolümde yediklerine dikkat et tatlı ve hamur işi cok tüketme demişti. Bende tükettim ama dikkat ettim. Şeker yükleme yapmıstım, bugün tekrar açlık tokluga bakıldı şekerle ilgili bi problem yok gelişimi desen aman aman bi kilosu da yok olması gerektiği gibi. Son zamanlarda günlük havuc tükettim sizce suyu bu sebepden fazla olabilirmi? Birde ne gibi bir sorun olabilir ki bebekde?