Melike_ Merhaba arkadaslar acil cevap verirseniz sevinirim doktoruma yazdim ama buraya da yazmak istedim 4.ayima girdim ve benden az önce birkac damla kan geldi cok tedirginim boyle olan var mi
Rumis Melike_ canım benim de olmuştu bide benim adet kanı gibi sürekli geliyordu çok şükür düşük tehdidi demedi.Bol istirahat ve de bol su iç
Handan17 Melike_ bence hemen acile git ihmal etme bende de gelmisti bi onceki gebeligimde 17 haftalik acilmam varmis o yuzden gelmiş.. insallah oyle birsey değildir oyleyse bile mudahale ederler hemen ihmal etme derim
Rumis Handan17 nasıl bir açılma canım? Nasıl tedavi ettiler? Allah korusun hepimizi, bebeklerimizi inşallah
Handan17 Rumis benim tabi farkedilmedigi icin 17 haftamda 7 cm acilmis bebegimi kaybettim simdi tekrardan hamileyim dikia atiyorlar rahim agzina oyle bi durum varsa sana da atarlar hic agririsiz sizisiz 10 dk lik bir islem
Handan17 Melike_ benim kahverengi gibiydi belkide oyle bisey değildir icini ferah tut ama tedbiride elden birakma doktorun ne dedi
Busra5341 Melike_ acile gitmelisin ihmal etme . bi bebegin kalp atisina durumuna falan baksinlar icin rahat eder en azindan onlem alinmis olur
Rumis Handan17 Allah korusun. Benim doktor baktı da bı sorun yok dedi çok şükür.Su an azar azar kahve rengi geliyor.zayifliktan da olurmuş ben zayifim
Handan17 Melike_ stress yapma dualarim seninle belki damar catlamistir oda olabilir ben tedbir icin dedim hastaneye git diye yinede ihmal etme hic bisey olmaz 🙏🙏🙏
Handan17 Rumis baktıysa sorun yoktur canim allah hepimizin bebeklerini sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin🙏
Rumis Melike_ Benim şuan 15 haftalık ama neredeyse 2 haftadır geliyor kan renginde değil de kahverengi