Ilkbebek cAnım sabah,öğle,akşam yediğim ve tek keyif aldığım yiyecekler..tiksinmekten korkuyorum çok yendiğim için çünkü önümüz yaz asıl ozaman domatesin en doğalı en güzeli olucak..umarım düşündüğüm gibi olmaz,afiyet olsun sizede banada seven herkese😋🤗😋🤗