Annece amiiin inşAllah bak sana ne di cem benim doktorum son adet tarihime göre olan doğum tarihini sabitle ve o gün doğuracağım de dedi bende öyle yaptım hatta herkez dört gözle o günü bekliyor dilimizde hep 14 mart var. Vucud kendini ona göre hazırlıyormuş bir nebze erken doğum riskini azaltiyoruz denemeni tavsiye ederim. 🤗 Bazen ağrım oluyor kendimi öyle sakinlestiriyorum büyüme ağrısı ben 14 martta dogurucam diye 😅😅