yesm1 _zehra_ ayy bende öyleyim vala ne kadar uygulaması varsa indirdim indirim gördüğümde affetmiyorum baya kârdayız vala 😂
kirpapatyasiii _zehra_ ne güzel bende hiç yok p ya gider gözüme hoş geleni alır çıkarım düşüncesi vardı hep şimdi tek mağazaya kalınca ne yapcam ben oldum 😅
Osgem2019 _zehra_ mağazada geçerli ama alınmıyor çünkü beğendiğim şeyler o mağazada olmuyor yine eve geldim internetten aldım
Symsglm _zehra_ mağazadada indirim var ama etiketlerde görünmüyor.çanta için gitmiştim kasada sordum indirimli fiyatı söylediler. Tabii çeşit ve renk konusu derken mağazada bulunmuyor pek.ben çantayı beğendim siparişi internetten verdim 😁
Minik_Hanim Yenianneadayi2208 ben uygulamadan aldığım için link sanıyorum yok ama sen sitesine girerseniz ana sayfada reklamı yer alıyor. Aldıklarım da ertesi gün geldi. Ince polar battaniye gayet güzel ve kullanışlı. 2 tanesi 20 tl ye gelmiş oldu..
Yenianneadayi2208 Minik_Hanim tşk ederim bende mağazaya gittim 50 tl olandan aldım hem daha da kalın, kışın kullanabilmek için ☺️
_zehra_ Bu gun gittim e bebeğe indirim devam ediyordu . Aradığım herşeyi buldum , sadece ince battaniye kalmamış. Çanta nın da gri rengi vardı çok beğendim. Sadece hastane çıkışları ni beğenmedim. Alt üst değil tulumdu indirimde olanlar
Asrinayaz _zehra_ cnm mağazadada var bn internetten aldığımı gittim e bebekte değiştirdim ve bi sürü şey daha aldım
Crn91 Yenianneadayi2208 bunun detaylı resmini paylaşmanız mümkün mü acaba baby mom gri çanta aldım ama çok büyük iade etmek istiyorum bunun boyutları nasıl ?intermetten aldığım için görme şansım yok
Annece kirpapatyasiii ben de yatıyorum ya Doğuma kadar yatmaya devam bakalım vaktinde gelsin bebislerimiz insallahhh
kirpapatyasiii Annece amiiin inşAllah bak sana ne di cem benim doktorum son adet tarihime göre olan doğum tarihini sabitle ve o gün doğuracağım de dedi bende öyle yaptım hatta herkez dört gözle o günü bekliyor dilimizde hep 14 mart var. Vucud kendini ona göre hazırlıyormuş bir nebze erken doğum riskini azaltiyoruz denemeni tavsiye ederim. 🤗 Bazen ağrım oluyor kendimi öyle sakinlestiriyorum büyüme ağrısı ben 14 martta dogurucam diye 😅😅