Daha öncede yazdım yorum yapan olmadı 6+2 günlük hamileyim dün ilk kontrol için doktora gittim bu ikinci bebeğim ilki 4.5 yıl önce sezaryen ile doğdu şimdi ise bebeği gördük kalbini dinledik gayet sağlıklı dedi doktorum ama aşağıda yani sezaryen yerindeymiş eğer yukarı çıkmazsa malesef gebeliği sonlandırmak zorunda kalabiliriz dedi doktorum böyle birşey yaşayan sağlıkla doğum yapan bebek yukarı çıkan var mı yardımcı olun lütfen çok üzgünüm çatlatma iğnesi ve klomenle gebe kaldım 😔