2subat özelde yaptırdım anestezi almak kendim istemedim , tamam biraz can acıtıyor ama dayanılmayacak kadar değil sonuçta doğum yapmayı göze alıyorsak bu hiç birşey birde böyle düşünün ve boşuna vücudunuza narkoz verdirmeyin, işlem şu şekilde oluyor çatala yatıyorsunuz dr sizi başınız aşağıya gelecek şekilde yatırıyor rahiminize bir takım aletler yerleştirerek rahiminize bir hortum ile ilaç salıyor bu ilaç verildiği sırada karında bir ağrıma oluyor ama çok kısa sürüyor , o esnadada dr usgden ilaçın rahimde tAm olarak ulaşıp ulaşmadığına vs bakıyor yani tüpler tıkalı mı açıkmı vs . , bu kadar inş anlaşılır sekilde anltmışımdir