2subat ben yaklaşık 5 yıl önce bakırköy sadi konulta anesteZi almadan çektirmiştim benim acı eşiğim yüksek olduğu için adet sabcısı gibi hissetmiştim hemen arkasından hamile kaldım ama kuzenim anestezi almadan çektirdi bayılacağını sanmış çok acımış yani acısı kişiden kişiye değişiyo bu arada ben hamile kalamadığım için çektirmiştim tüplerm açıkmı değilmi diye bakmak için