Sultancaksen07 GamzeveMinik yazdıklarınız için sağolun benim yanımda sadece eşim olacak bebek için verilecekleri biliyorum onları ayrı bi poşet yapıcam eşime bebek için istediklerin de bunları ver diyecem poşetin üzerine yazacam ama kendim için de öyle ilk giyeceklerimi ayarlayayım mı ayrı çünkü o sırada eşim ayarlıyamaz ebe isterse diye onu merak ettim oda bilmiyor soruyor yani bilgimiz olsun ona göre ayarlıyayım zaten çantada neleri koyacağımı biliyorum ilk giyeceklerimi ayrı poşet yapmam gerekir mi diye merak ettim
kaplan3 Sultancaksen07 ebe seni gısydırmez kuzu odana gelınce kendın gıyınıcen ozmn esin yardımcı olur sancı odasına alınacagn zaman bısey almana gerek yok onluk verilecek sanaa onu gıycen dogumdan sonra odana gelınce de kendın gıycen. bebegın kıyafet istenecek onu da esinin elıne ver kapıda beklesin ebe isteyince verir zaten
Jasminixx kaplan3 devleti bilmiyorum bende özelde beni doğumhanede ebeler giydirip çıkarmışlardı ondan öyle dedim
Dmce Kizlar sanci odasina girildiginde ic camasirlarinidami cikartiyolar acaba hani alt garanti cikiyoda ustude cikarttiriyolarmi acaba
Aslianil Dmce bende ozelde dogum yaomistim ama aynidir buyuk ihtimal butun herseyi ckariyorsunuz uzerinizden size onluk veriyor hemsireler onu giyiyirsunuz. Arkadaslar bebek kiyafettinide dogdgnda hemsireler cikiyo ailenizden istiyor siz orda girmeden hanigisin verilecegini esinize soyleyin onalr teslim eder bebek kiyafetini sizde dogum sonrasi odaya alindiginzda hemsireler giydiriyir uzerinizi ama devlettw belki siz giyersiniz ama sanci odasinda sadece onlukle kaliyorsinuz . telas yaomayin hic hastanedeki hemsirelerde yonlendirir sizi siz icinizi ferah tutun.
Dmce Aslianil ya cok tesekkur ederim ayrintili yazdigin icin 🤗birsey bilmiyoruz ya ufak tefek seyler bile buyuk gorunuyo gozumuze 😅
GMZDGS Sultancaksen07 canm bnde devlette normal doğum yaptım doğumhaneye indiğinde sana hasta önlüğü veriyorlar üzerindeki kıyafetleri onlar bir torbaya koyuyo doğumdan sonra odana cıkarır Ken veriyorlar zaten doğumun hemen ardından hasta bezi baglıyolr bana hemen giydirdiler pijamamı iç çamaşırlarım poşetle geldi odama bebek için takım koy içine zıbın corap falan ayrı olarak ilk dogdugunda kalın gıydırıyolar ısısı dusmesn dye
hunilimom Sultancaksen07 hastaneye gittiğim kıyafetlerini çıkarıyorsun odada bi yere koyuyorum hastane önlüğü giyiyorsun doğum baslaisgimda bebegin kiayfetlerini alıyorlar sonra bebek giyiniyor sen giyiniyorken kendi kıyafetlerini tekrardan odaya geçiyorsun benim öyle.oldu annem giydirmisti beni doğumdan sonra dikişlerim felan atılmıştı bebeğim o hemşireler giydirdi ten temasından sonra
GMZDGS Silasahin-1207 evet depend var bnde dedım ama kanamana yetmez ilk gece bez takalım dediler cnm
elif_badeninannesi Dogumdan sonra hastane odamızda ailelermzden gelenler olcak bizi, bebeği görmeye illa ki onları cıkarması var 🙈 düsünceli olup rahat bırakrlar umarm bi süre onu da nasıl diyeceksemm . Nasıl olyr sürec onu da bilmiyorum ama.
Symnrdlkra Sultancaksen07 kiyafet etek giy diyorlar alttan muayene icin ustundekilerle sanci cekiyorsun zaten bebek icinde sen doguma alininca hemsire yakinlarindan istiyor dogunca onlari giydirip veriyirlar bebegi . Bu arada da senin dikisleri atiyorlar . Bizim burda ki hast boyle