Şimdi benim ilk gebeliğim ve doğuma pek birşey kalmadı merak ettiğim şey ise devlet hastanesinde normal doğum olacak doğumu yaptıktan sonra hemşireye çocuk için ve kendim için kıyefet olarak neler verilir ve hastaneye doğum için aldıklarında üzerimize olan kıyafetler çıkarıcaklar o kıyafetler ne oluyor doğum sırasında ne giyecez hiç bi bilgim yok lütfen kimse gülmesin danışacak kimsem yok çünkü çevrendeki herkes sezeryan yaptı o yüzden merak ediyorum ?