lisansli_Mom49 canım su an 35+1 deyim. 2.hamileliğim, ilk hamileligimde 39.haftada bebek daha irilesirse normal yapamazsın diye yatisimi yapmıştı dr um.propes diye alttan bir fitil vermişti, o sancılarımın gelmesini sağlamıştı,sonra çıkardı fitili.daha sonra sanki normal sancı ile hastaneye gitmişim gibi süreç açılma ile devam etti ve normal doğurdum çok şükür 3400 kg.dr un tecrübeli ise hiç korkma derim.Allah bir avaz da kurtarsın inş hepimizi,sağlıcakla kucaklarimiza alalım bebislerimizi🤲