lisansli_Mom49 Bugün çatı muayenesi oldum hiç acımadı bunu öncelikle belirteyim ama doktorum çatın dar değil Doğum kanalı basık biraz nst de sancılarda çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum diyor bebek çok iri olmadan Doğum olmalı fln kafa karıştı böyle bir durum yaşayan var mı ??
Gkcasc lisansli_Mom49 çocuklarda kilo fazla olunca doktorlar almak istiyo. Görümcem 37 haftalıkken bebeği 3700 kg dı ve aldı doktor.
cansuaydin lisansli_Mom49 canım ben de tam 37de oldum bu muayeneyi.. cayın biraz dar ama normal doğuma engel değil dedi. Kemik var ama bebiş bu kemiği atlayabilir, Bu yüzden sana direk sezeryan demicem normali beklicez dedi.. Ama aynen seninki gibi umarım 40 haftaya kalmayız dedi..
cansuaydin lisansli_Mom49 bizim de 37de 3100 dedi.. ne kadar büyürse o kadar zorlaşır işimiz dedi.. hayırlısı olsun canım, önemli olan sağlıkla kucağa almak..
Tazeanne0134 lisansli_Mom49 eşimin kuzeninin eşi normal doğum yaptı 2 dikiş ile 3.500 gram doğmuştu kızı 3.500 'den üstünü yapmıyorlar normal doğum için
lisansli_Mom49 Bianne evet dönmüş canm diyor bu sancılarla kanala girmesi lazım biraz basık sıkıntı olur 3500 olursa eğer
Bianne lisansli_Mom49 Sancilariniz kac cikiyor ki? Bu kadar sormamin nedeni bnde 35.haftadaym hic sanci yok 2900kg falaniz ama 37 ve sonrasina kadar 3500 falan oluruz ondan merak ettm
Tazeanne0134 lisansli_Mom49 var ama alttan dikisleri fazla olur ve öyle normal doğum yapmaktansa sezeryan olmayı tercih ederim kaldı ki ben çok istiyorum normal doğum ve normal doğum görünüyor
Kbraaa14 Doktorların 3500 Gr sonrası normal doğum yaptırmamaları bana çok saçma geliyor. Tabi sakıncalı, riskli bir.durum yoksa. Eskiden annelerimiz, nenelerimiz nasıl 4.5kg, 5kilo doğuruyorlarmış. Enteresan.....
lisansli_Mom49 Kbraaa14 aynn adı üstünde bizim yapımız normal Doğuma uygun yaratılmiş hemen bir şeyleri pahanı edip bizim kafamizi karıştırıyorlar başka. Bişey değil bebek dönmüş daha. Zaman da var normal sakıncalı fln anlam veremiyorum
Akademisyenanne lisansli_Mom49 benim de bu cuma cati muayenem olcak. 38+5’te muayene olmus olcam. Ben biraz gec istedim cati muayenesini. Dogumu tetikleyici etkisi var demisti doktor. O yuzden acele etmedik. Haftaya dogum yapmak istiyorum kismetse. İnsallah hayirlisi olur🙏🏻