Grisayfa aslimutlu1 ya o doktoru çok öven varda hastane ne biliyim donanımsız Doğum veya sezeryan esnasında bişey olsa başka bi yere yönlendirirler sanırım küvez falan yoktur orda
aslimutlu1 Grisayfa valla ben cok memnunum .kendisinin takiplisiyim , hastane de evet küvez yok ama temiz bir yer .
Ysmndrn18 Sibel_34 benim doktorumda Doğum iznine çıkmıştı en son hiç denk geldiniz mi ben evime yakın bi kliniğe gidiyorum şuan Doğum yaklaşınca medipole gitmeyi düşünüyorum
busraydinli Ysmndrn18 ben de mega Medipolü Cumartesi günü deneyeceğim randevu aldım telefonda muayene ücreti 190 Tl dediler