Gulkkl Merhaba kızlar Bağcılarda özel hastane ve doktor tavsiyesi olan var mı? 7 aylık hamileyim ve doktorumdan hiç ama hiiiç memnun değilim de 😔 tavsiyelerinize ihtiyacım var
aslimutlu1 Gulkkl valla eray balcan a gidebilirsin . Yaman cerrahi tıp merkezi, muayenesi 60 lira , normal dogum 1250 tl . Cok iyi bir doktor .
Grisayfa Gulkkl medicine hospital güzel bir hastane doktorum Fatma Türkan ayan muayene ücreti 85 lira sezeryana 2000 lira dediler
Ysmndrn18 Medipol megada bende Doğum yaptım çok memnun kalmıştım doktorumda Nagihan hanımdı şuna fiyatlar biraz yüksek en son muayene 160 tı şuan tam bilemiyorum
Ysmndrn18 Gulkkl ama verdiğin paraya değiyor benim tavsiyemle 7-8 kişi Doğum yaptı aynı doktorda çok memnun kalmıştı arkadaşlarım şuan yine hamileyim tekrardan Nagihan hanıma gidicem Doğum için
Ysmndrn18 Evet sigortalılara bu fiyat ben bi Doğum bi kürtaj oldum bu hastanede ilk doğumum 950 TL’di normal Doğum ücreti şuan 2000 tl normal Doğum ücreti sezeryan 3000-4000 arası
Sibel_34 Medipol mega gidiyorum doktorum Songül yılmaz kıyak çok memnunun muayene ücreti 130 TL doğum fiyatı 1,850 TL sezeryan 3 bindi sanırım yılbaşından sonra fiyatı yükselcek
Busracuneyt Medicıne hospıtal’a gidiyorum bende muane ücreti 100₺ Züleyha hanım doktorum ben memnunum gayet ilgileniyor
Sibel_34 Ysmndrn18 doktordan doktora değişiyor bi tanıdığımız var oda mega ya gidiyor muayene ucreti 190 veriyor muhtemelen uzmanlık alanına göre değişiyor fiyatlar benimki Op.doktor
busraydinli Ysmndrn18 ben de mega Medipolü Cumartesi günü deneyeceğim randevu aldım telefonda muayene ücreti 190 Tl dediler
Ysmndrn18 Sibel_34 benim doktorumda Doğum iznine çıkmıştı en son hiç denk geldiniz mi ben evime yakın bi kliniğe gidiyorum şuan Doğum yaklaşınca medipole gitmeyi düşünüyorum
Grisayfa aslimutlu1 ya o doktoru çok öven varda hastane ne biliyim donanımsız Doğum veya sezeryan esnasında bişey olsa başka bi yere yönlendirirler sanırım küvez falan yoktur orda
Gulkkl Ben de Hospitalist de Derya Öztürk hanıma gidiyordum ama çok ilgisiz kızlar 7 ayım boşa gitmiş gibi hissediyorum. Paramızla rezil oluyoruz