Kızlar bugün gündeydim. 36+2 haftalığım . Bekliyoruz artık doktor normal dedi ama erken gelirse belli olmaz dedim. Bana dedikleri şu, aaa senin daha karnın İnmemiş yüzün şişmemiş burnun. En az 15 günün var Doğuma. Çünkü daha yüzün şişecek , burnun şişecek şuan çok iyisin sen daha baksana yüzüne. Doğumu yaklaşan insanın yüzü bi başka oluyor şişiyor heryeri diyorlar . Moralim bozuldu. Tmm şişebilir de belki benim bünyem bu yani Zaten kilo da almadım Doğum da ısrarla aynı şeyi söylemeleri canımı sıktı. Siz olsanız ne düşünürdünüz