Bianne Teacher_Mom bana böyle bisey demedi. En fazla 1kg alsan bile catin musaitse ve istyrsan dogurursun
Zlhakblk Teacher_Mom henüz söylemedi 4ü geçerse sezeryan diye konuştuk ama yarın kontrolüm var bakalım nasıl gelişmeler olacak 😊😊
Zlhakblk Teacher_Mom çatı muayenesi yapıldı 4 e kadar rahat doğurursun ama 4 ü geçerse sezeryan dedi haftaya tekrar gidicem belli olacak bakalım 🤔
Alya123 Teacher_Mom bu gün gittim doktora 36+3 hafta 2800 gr dedi normal mi dedim gayet normal dedi 🤷♀️
Linosum Ben 31. Haftada gittigim 2kilo 70 gram gelisimi gayet iyi ama ters duruyo donerse normal dogurabilirsin bolca yuru dedi suan 34+1 deyiz onumuzdeki perşembe gidicez bakalım ne dicek.
tgbactn Teacher_Mom 33.haftada 2200 dedi kilosuna, gelişimi önden gidiyor, 4 ü geçerse normal olmaz dedi 🤦♀️ decavit kullanıyordum keselim o ilacı dedi, 2 hafta snra kontrolüm bakalım nasıl olcak sonuç