Alya123 Teacher_Mom bu gün gittim doktora 36+3 hafta 2800 gr dedi normal mi dedim gayet normal dedi 🤷♀️
Zlhakblk Teacher_Mom henüz söylemedi 4ü geçerse sezeryan diye konuştuk ama yarın kontrolüm var bakalım nasıl gelişmeler olacak 😊😊
Bianne Teacher_Mom bana böyle bisey demedi. En fazla 1kg alsan bile catin musaitse ve istyrsan dogurursun
Teacher_Mom Artık hayırlısı cıkolata abur cubur yemesını azalt dedi doktor.Ama bende 4200 dogmusum annem normal dogum yapmıs kardesımde 4100🙈
Elin 35+1 bizde 48 cm 2560 gram dedi Dr um 20 ocak sezeryan olacağım ilk sezaryanım zor geçti İnş bunu kolay atlatırım korkular başladı bile 😑
Dilekdmrhn Bugün 35+6 kontrolümüz vardı 3.300 doktorum yılbaşından sonra istediğin zaman doğurabilirsin Bebek çok kilo almadan dedi😂 ahh keşke bizim elimizde olan bişey olsa 🤷🏻♀️gününü beklerse biraz zor çıkcak gibi sezeryanda istemiyorum 😔