Afrabugra merhaba görünce yazmak istedim benim kardeşimin belinde aciklik varmış 12 yaşına kadar altına yapıyordu doktora gidince öğrendik aciklik olduğunu, doktor büyüdükçe o aciklik kapanacak dedi öyle de oldu çocuk büyüdükçe idrar kaçırması geçti geçmiş olsun Allah sağ-salim kucağınıza almayı nasip etsin