Afrabugra dediğiniz hastalık spina bifida oluyor. Hamilelikte folik asit kullanmanız yeterli olmuyor maalesef demek ki uzun vadede vücudunuzda eksikliği vardı. İlla dediğiniz gibi olucak diye birşey yok doğumdan sonra ameliyatla kapanabilir, bu açıklığın seviyesine bağlı. Ameliyatla kapananlarda mental-zekasal bir sorunda olmayabilir. Siz alanında uzman bir doktora gidin o değerlendirsin durumunuzu. Bu durumda yanılma az olabilir ama Umarım dedikleri gibi olmaz sağlıklı sıhhatli doğar bebeğiniz🙏🏻