Hatice_01 canım bende 20 haftalarda aynı senin gibi iki 3 gün hiç hissetmedim korku düşür içme ve acile gittim artık 3 gün sonunda ayrıca esimlede problemiydim bebeğe illa yansıyor anneyin hareketliliğine göre hareket ediyorlar şükür gittim iyidi kalp atışını bile dinledim doktor normal dedi hissetmemen yinede gittim içim rahat oldu sende git bekleme fazla hatta imkanım varsa acile git bence