EylemHazal ben hastanede 6 saat sonra kaldırıldım narkozdan dolayı hemen kaldırılmıyorsun. Kalktıktan sonra hep yürüdüm ağrıyı kanamayı azaltmak için. Tabi ağrın 3-4 gün daha sürüyor kabız olmaman lazım üşütmemen lazım çünkü zorlayamıyorsun kendini kesilen yer ağrıyor. 1 hafta sonra dikiş iplerin estetik oldum bu arada başı sonu oluyor. Kesiyor doktor ve hiç bir ağrı sızı şiş kızarık kalmıyor. Su bol bol iç. Ağır kaldırma zorlama kendini üşütme ayaklarını özellikle. İlk gün zaten karnını tutarak yürüyorsun korkudan 🙄😬 ama şuan sanki doğum yapan ben değilmişim gibi gerçekten kendine iyi baktığın zaman sonrasında sıkıntı çekmiyorsun. 1 hafta sonra her işini rahat rahat yapıyorsun ama bu arada yatakta olmadım hiç hep dolaştım ağır olmayan her işi yaptım. O çabuk iyileşmeni sağlar ne kadar hareket okadar iyi. Birde doktorum söyledi rahimi en güzel toparlayan şey bol bol emzirmek