Merhaba hanımlar 37+5 haftalık hamileyim. Malesef ortalama 1 aydır gribal enfeksiyonlarla uğraşıyorum bir türlü bitmek bilmedi 😒 Bugün kontrole gittiğimde doktor bebeğin kafasının 97 mm olduğunu söyledi zaten kafa ölçümleri hep öndeydi, çatı muayenesi yaptı ve normal doğuma engel olmadığını söyledi, haftaya tekrar bakacak. Ama bende sancı, açılma, su, nişan hiçbir şey yok 🤷🏼♀️ Kafası büyük bebekler doğum kanalına zor girebiliyor dedi bir de. Normal beklersek daha da büyüyebilir ölçüler. Benim gibi hasta olup, bebeğinin kafası büyük olup hiç bir belirtisi olmadan normal doğum yapan oldu mu? O kadar sancı çekip sezaryene alınmak da istemiyorum. Yoksa Planlı sezaryen mi yapmalıyım 🤷🏼♀️