Mervemm şimdi okuduğunu anlamak onemli ve bunda sorun var sanırım, ben orda eğer öyle düşünmek sizi mutlu ediyorsa öyle olduğunu farz edin dedim. kimin ne dediği önemli değil, sizin ne hissettiğiniz önemli diye. Orda ne tepki var, ne hayır asla öyle bir şey olamaz diye bir çıkış var, hatta bol emojili bir yaklaşım. kaldı ki benim bir tedaviye ihtiyacım var mi onun tespitini yapacak donanıma sahip mısınız bilmem ama, sizin bol kitap okumaya ihtiyacınız var sanırım. Böyle yanlis anlamalar ve tepkisel hareketlerle hayat sizin için çok zor gecer