Ponciginannesi_ Kızlar 13+6 olduk. Bugün uzanırken karnımın sağ tarafından sanki kalp atışı gibi birşey hissettim. Sizce bu nedir ? Bebeğin kalp atışı olabilir mi?
Busimss Ponciginannesi_ bazen böyle damar atması oluyor ya öyle birşey mi acaba ? 20 hafta da bile bazı anne adayları hissedememis oluyor 13 çok erken ☺️
deniznisa Ponciginannesi_ Ponciginannesi_ kişiden kişiye değişiyomuş canım bende erken hissettim eğer zayıfsan hissedebilirsin çocuğu
Ponciginannesi_ _emymom_ gaz gibi değildi ama ya. Hatta bende şaşırdım çok erken diye ama böyle pıt pıt etti sanki
mihrinazsumbul Ponciginannesi_ canım o haftalarda hissetmeyenler başkaları da hissetmicek gibi gazdır bagırsak hareketidir der durur. Eğer böyle bişeyi daha önce farketmediysen olabilir neden olmasın bende 16 da hissettim 22 de hissetmeyenler gazdır dediler. Şuan 24 üm😁
Ponciginannesi_ Kanatbebek1 ne olduğunu anlayamadım bende şaşırdım zaten. Nerdeyse 30 saniye sürmüştür.
Ponciginannesi_ Busimss evet canım. Çarpıntı olur ya onun gibi karnımda hissettim yani. Belkide dediğin gibidir
deniznisa Ponciginannesi_ ben 16 17 haftalarda bayaa hissediyodum doktora sordum sen zayıfsın göbekte yağ olmadığı için birde ilk hamileliğinde erken hissedebilirsin demişti
Zeyk Ponciginannesi_ 😆😆 o senin kendi nabzın. Vücut iki kat kan pompaladigi için vücudunun her yerinde nabzını hissedeceksin özellikle karnında pitpit kendi nabzını hissedersin. Zaten bebeğin o kadar minik ki kaç gram kaç cm boyu olacak ki o güçte vursunda sen hissedesin.
Zeyk Ponciginannesi_ kıyamam çok tatlı heyecanlar ama küçücük yani limon kadar olsa eli kolu bacagini sen hesap et hareketlerini ultrasonda gorsende hissetmen için çok erken canım 👼🤗
Ponciginannesi_ mihrinazsumbul gaz sancılarını başlarda çok çektim öyle böyle değil. Söylemesi ayıp bi yere gitmeye bile korkuyordum sanki her an kaçıracak gibi. Karnımda şişlik oluyordu o zaman. Böyle hafif birşey değildi yani. Bu çok hafif birşeydi. Artık nedir bilemicem 😊
Yenianneadayi2208 deniznisa bende ilk gebelikte 20-22. Haftalarda yani daha geç hissediliyor diye biliyorum 🤔 hatta doktora da sordum dün aynı şeyi söyledi
Yenianneadayi2208 Ponciginannesi_ bebeğinin kalp atışını hissedemezsin ki zaten çok küçük daha.ben 18 haftanın içindeyim bi pıt pıt oluyot bazen ama gaz mı bebek mi ayırt edemiyorum 😂 karnımın içi full gaz dolu çünkü 😢