nursan1 Szeys şu an ben 33+1 haftalığım ve doktorum rahim ağzı uzunluğunu falan daha iki gün önce ölçtü iyi falan dedi. Akıntım çok oluyor dedim idrar tahlilim temiz çıktı. Normalde gün içinde baya bi karnım sertleşir ama hemen düzelir. Doktorum günde iki defadan fazlası riskli eğer öyle olursa gel dedi ve nst ye bağlandım tekrar sorun çıkmadı ama 30 haftalıkken de böyleydi nst den bakıldı alttan muayene bile yapıldı bir sıkıntı yok dendi🤦🏻♀️Nedense hep içimde erken gelecek gibi bir his var ☹️ Bende bi 34 veya 36 ları görürüm inşallah diye dua ediyorum 🤲yani günde 3-4 muzda yerim ama halaa ishalim hamileliğin başından beri böyleyim. Bakalım artık nasıl olacak. Karnımda aşağıda bu yüzden hiç mide yanması çekmiyorum midemden sıkıntı yaşamıyorum🤷🏻♀️
Gulfem07 nursan1 yok ya bir şey olmaz korkmayın bende basta çok taktım 28 haftada başladı benim kasılmalarım hâlâ da var umrumda degil:)36+1 olduk bile takıncada bir şey değişmiyor olacağı varsa oluyor sadece kendimi çok yormuyorum o kadar.
Szeys nursan1 Ay ben de erken doğacak gibi hissediyorum😕 dediğin gibi benim de sertleşiyo arada sonra geçiyo ama yorulduğum zaman oluyo genelde. Karnım aşağıda gibi duruyor benim de ama zaman zaman yukarı doüru uzandığında hareket ettiğinde mide yanmam oluyo çok sık değil ama. Bide hiç nstye girmedim ama sanırım bu haftalardan itibaren girerim. Senin yine 33 bitmiş maşallah. Ben bi 33 e gelseydim 35 36 gibi diycem ki tamam alabilirsin çocuğu bu kadar yeter🤣 33 34lere bi gelsem işte zaman geçmiyo sanki
Mucize_istiyorum22 ozguk hayr iğne olmamıştım çünkü erken doğum riskim yoktu birden suyum patladı ondan mecbur doğum yaptım 2.850 kg dogdu
ozguk Mucize_istiyorum22 maşallqh bizimde 2500 civarında bu haftada biraz alırsa inşallah iğnede oldu küveze girmez
nursan1 Gulfem07 mesela karnım sertleşti tekrardan ve hala düzelmedi sıcak basıyor belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor uzandım ama hala belimde sızlama var ne ki bu🥺
Szeys Amintfk1 işte ben de akıntının normal olduğunu söylüyp ya herkes o yüzden takılmadım ama enfeksiyon başlamış çok yeni. Gerçi senin pembeymiş😕 inşallah sıkıntı yaşamazsın
Gulfem07 nursan1 karnının sertleşip hemen düzelmesi lazım ama benim o şekilde hep 2 dk sürmüyor geçiyor bir de kasılma olunca nefes alamıyorsun kasılıp kalıyorsun için çekilir gibi oluyor
Szeys Handan17 İşte korktuğum da o yatarak geçirmek zorunda kalmak🤦🏻♀️ sen de görürsün inşallah hatta en az 35 36 ları gör inşallah🙏
Handan17 Szeys az kalmis canim insanlar 9 ay boyunca yatıyormuş hemen gelip gecer sag saglim gelsin bebislerimizi 🤲
nursan1 Szeys ya bende diyorum 38 i görsem yani inşallah görürüm o vakit direk doğum başlasın diye elimden geleni yapacam😂 hoplayıp zıplayacam 40 a kadar beklemem yani 😂tabi inşallah o haftaları görürüm🤲Vallahi gün sayıyorum 38 olmama 5 hafta kaldı zaman çabuk geçse de 38 olsam😐
Ftszgn 16 haftada 19.9 mm rahim boyun dikiş atildi,3 hafta full yattim cok sukur rahimmboyu en son 40 mm di suan 29 haftalik olduk. Moral akışına bırakmak cok onemli ama ben de hala korkuyorum erken dogar mi diye. Akintim yok hiç olursa korkmak lazim
Handan17 Ftszgn gecmis olsun canim benimde 15 haftada 22 mm dustugu icin dikis atildi rahim agzinia dikişten sonra alttan mi olcuyolar? Bana enfeksiyon kapmasin diye ölcmiycez dedi doktorum
Szeys nursan1 Ben daha 30u bitiriyorum yarın bide beni düşüüüün🤦🏻♀️ ben de şu 5 6 hafta çabucak geçsin istiyorum sonra her an doğum olsun sorun değil😩
eserivgen Szeys bende yaşadım hemen hemen aynı şeyi açıklık var mı kontrol etti mi doktorunux bide nst ye girdiniz mi benim nst de de sancım çıktığı için. Doğumu çok tetikliyordu ama şükür serumlarla bazı ilaçlarla bugün itibari ile 34 ü gördük sürekli yatın ayaklarinizun altına yastık koyun yüksekte kalsın mümkünse tuvaletten başka kalmayın ayaga
Szeys eserivgen Yani bana herhangi bişey söylemedi dinlen kalkma vs. diye. Açıklığa da bakılmadı nstye de girmedim hiç. Zaman zaman karnım ağrıyo sırtıma dönüyo ağrı. Bunun sebebi nedir peki
nursan1 Szeys olacak inşallah 🤲 benim 24. Haftamda kanamam oldu😕o günden bugüne gün sayıyorum o yüzden 33 e nasıl geldim nasıl oldu bi ben bilirim🤦🏻♀️24 teyken 28 olsam bari diyordum oldum çok şükür sonra 30 olsam yeter dedim onuda oldum çok şükür 33+1 e geldik şimdide gözüm 36-37-38. Haftalarda
Szeys Handan17 Tabi canım orası öyle. Çok şükür bu güne kadar keçi gibi gelmişiz gerekirse sıkarız dişimizi demi😂
eserivgen Szeys işte aslında bende o şikayetle gittim tam 31+3 düm o zaman ağrı sikayetimle gittim belime önce vuruyor sonra karnıma vuruyordu doktora gittim açıklık baktı ultrasonda da normal baktı sorun yok dedi dedim deli gibi ağrı çekiyor bu normal mi değil hafta çok erken dedi sonra beni nst ye gönderdi nst de 70-80 lerde sancım çıktı düzenli olarak ama şükür ki açıklık olmamış erken yetismişim hemen sancilar dursun diye 2 litre serum taktilar 4 doz ciğer geliştirici vurdular şuan şükür 34 olduk her hafta gittim hastahaneye ama sancım çıkmadı daha şükür ki o yüzden diyorum erken müdahale çok çok önemli
Ftszgn Handan17 bana 1 kere baktılar alttan dikisten 2 gun sonra acil gitmem gerekti ozaman bakildi sonra hep karindan bakıldı, karindan bi sorun gorurlerse alttan bakıyorlar,mecbur kalmadikca baktırmamaktan yanayim sahsen
nursan1 Gulfem07 yok ya benim o zaman kasılma değildir çünkü nefes alabiliyorum sadece karnım sert oluyor dokununca fark ediyorum🤔