Kbr_71 _Mrv_ kovamazlar ki kovarlarsada dava acabilirsin tazminatını alabiliyosun devamlıda rapor alma ellerine fırsat verme tabiki
_Mrv_ Kbr_71 hiç sebepsiz almadım ama işte kötü bakan kötü görüyor malesef.. evet tabi haklarım var peşini de bırakmam ama bir dünya tatsızlık, üzüntü, stres.. Allah’a havale ediyorum hepsini.
Semiha89 Seferdeniz1 çalışıyormusunuz hamileyken? 32. Haftaya kadar sigortan yatarsa 32. Hf da izine ayrılıp sonrasında devlet paranı yatırıyor
gezentianne Kbr_71 32. haftamı açtırıp çalışabilir raporu aldım 37'ye kadar devam :) evde durmaktan iyidir bence
Zeyzeyyy Kizlar normal yemek molası harici 1.5 saat fazladan mola yapma hakkınız var işyeri de bunu vermek zorunda bilginiz olsun
Sultanbolek Ay-Bek ben ızmirde oturuyorum oturduğum yere servis yok o. Yüzden sabahları akşamları aktarma yaparak gidiyorum 🤦♀️
ozlemcimen Ben de çalışıyorum öğretmenim 12 haftalığım. Bana şimdiden zor geliyor. Okulda daha çok midem bulanıyor. Bir de köy okulu 30km yol ve okul soguk montla ders yapıyorum
Semiha89 ozlemcimen zormus cidden ya okul soguk olmasa bali Allah yardım etsin. 15 tatilde belki rahat edersiniz.
Skaymak Kbr_71 vallaha çalışınca zaman geçiyor sanırım ama iş saatlerinin hamilelere özel bir şekilde esnek yapılmasını çok isterdim 😂
SerpilAkbulut Kbr_71 bel ağrısı olmasa çok iyiyim koca gün ayaktayim bakalım inşallah 32 haftay kadar sabredebilirim 🙄