Kbr_71 Öğretmen olan varsa anlar beni ayağa kalk dolan tek tek ilgilen çocuklarla hepsi ayakta geçiyor bacağıma kasığıma vuruyor ağrısı birde nöbetçi olunca eziyet mübarek 😢 Ama mecbur günde 7 saat çalışıyorum 25 km.uzakta okulum köy okulu.eş durumu yapıcam evime yakın olim diye birde yol sorunu olunca daha zor oluyor.Beyin yorgunluğunu saymıyorum bile.Çocuğum içerden diyordur anne amma konuştun sus azcık uyuyim😂