MucizeBirKalp 6700 ödeme yaptım, muayene, tetkik, doğum (türü fark etmiyor refakatçi yatış dahil). Bide vergi iadesi durumu var, maaşıma parça parça yatırılıyor. Onu da hesaptan düşersek 5600e geliyor. Bu arada benim paket medicalpark gruplarını kapsıyor, ben liv istinye de doğum yapacağım inşallah. Hastane segmentine göre daha uygun fiyatli paketler var