MucizeBirKalp temiz ve ilgili, bir devlet hastanesi bulursan Daha iyi ben devlette doğum yaptım herkes şey dedi, nasıl cesaret ediyosun ilk doğumunu devlette diye. Benimki maddi imkanlardan dolayı, seçtiğim bişeydi, ama zerre pişman olmadım sonuçta doğumu, Sen yapıyorsun, acısıyla ağrısıyla yapılan işlemler aynı iyi düşün karar ver. Soruştur. 😊