MucizeBirKalp kesinlikle aynı fikirdeyim ticarethane gibi, para almak için herşeyi yapıyorlar. benim gittiğim hastane şimdiye kadar o izlenimi vermedi şükür umarım doğumda felanda beni yormazlar. Doktora güvenmek çok önemli benimde özeli tercih etmede ki tek sebebim bu sizde inşallah sizde güven duyduğunuz gönlünüzce olan bi yer bulursunuz