Kizlar 2 ay önce bir düşük yaşadım. Artik yeniden denemek istiyorum ama kafam karışık. Devlet hastelerinde doğum yapanlar nelerden şikayetçi veya memnun ?
Illede özel de olsun demiyorum ama bi icim huzursuz. Simdiden düşünmeme sebepse eğer ozel de olmasına karar verirsem dogum teminatli sigortaya basvurucam. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Sizin düşünceleriniz nedir?