Biz de ctesi 32 olcaz inşallah 😊 bebeğim bas aşağı dönmüştü en son bakalım değişecek mi. Bir sıkıntım yok şükürler olsun çok nadir bebek toplanıyor gibi hissediyorum. Geceleri ve sabahları çok hareketli kuzum 🤗 bugün de kıyafetlerimizi battaniyelerimizi yıkıyoruz yavaş yavaş hastaneye hazırlıklar başlıyor 😋