Byz91 o zaman benim dedigim doktordur o biraz yasi vardi kapaliydi cok guzel bilgi veren bir doktor hatta ikinci kaybim bos gebelikti onun sayesinde baska doktor tarafindan oyalanmaktan ve kurtajdan kurtulmustum malesef gunduz hizmet vermiyormus sadecr nobetci olarak aksamlari bulunuyormus.