Dün akşam gittim esenler medipole sancım vardı Selma hanıma ilk kez gittim burarada akşam olmasına ragmen cok güzel ilğilen Di birşey sormana gerek kalmadı herşeyi anlattı inşallah dogumu da orda yapmayı düşünüyorum ilk dogumumu medipol megada yapmıştım ordan da memnun kaldım ama esenler evime daha yakın oldugu için 2.de burayı tercih ettim