cerrah61 Meryem15Denizzz https://imgyukle.com/ burdan yükleyin resmi sonra altta resim linki yazan yeri kopyalayıp buraya yapıştırın 😊
Aslima Bende 12+2 de gittiğimde yüzde 70 kız dedi. Ama 1 ay sonra ki kontrolde daha net belli olur dedi. Ama yüzde 70 az bi oran değil demi kız olabilir büyük ihtimal
Minikkalbimiz Bi arkadasıma 8. Aya kadar kız dediler son ay erkek bu demiş doktor. Allah'ı takdiri ne diyebilirim ki, tıp ve cihazlar ilerledi ama o ne dilerse o oluyor..
minik_mucize Belli olur eger gösterirse benim tam 11+6 da doktorum %80-90 kız dedi 16 da kesin kız dedi