2kezanne Rum benim esimde erkek istemedi osmangazi hastaneside nagihana uzuna gittim kendi gördü kadınların tavrını o oldu tamam dedi şükür doruga geçtim ogun bugündür hep kemal bey bakti bana yeni yılda herşeye zam geliyor
Sevda_123 2kezanne bende o şekilde gidicem yarin erken saatlerde geri cevirirse o kadar yol geldigime yazik olur diye gitmedim kabul ediyor demek ki o sekilde randevusuz
Hacer_ikiz_gebe kayrahazalayaz şikayet etmediniz mi? Hepiniz aynı şeyi yaşamışsınız böyle biri hala orada çalışmaya devam ediyosa bunu hastanede sağlık bakanlığıda bilmeli
Kayraymina Rum bi doktor öyle yaptı diye hepsi öyle değil ki bende sehir hastanesine gidiyorum başak göçer doktorum çok memnunum çok iyi doktorlarda var ayşe yeliz kopuzoglu bunada arkadaşım gidiyor oda çok memnun
2kezanne kayrahazalayaz sen bulabilirdin kisilik olarak tarih etseydin orda sekreter yada çalışan birine belki isimden bulabilirdin