Bende hamileliğimin ilk basında şehir hastanesine Zeliha ataka gittim ve bin pişman oldum azarlamakdan beter etti beni. Odaya iki kişi iki kişi aliyo çok kötü muamele gördüm. Ekonomik sikintim olmasına rağmen mecbur özele gdyorum. Hastane çok güzel herşeyiyle ama doktorları çok çok ilgisiz pskolojim bozuldu bnim orada