Likya Sevde25 ben 3 seans lazer attırmıştım ama sonra yarim kaldı tüylerim bitmesede biraz etkisi oldu. Lazerden önce bende ağda yaptırdım hep ama sanırım hiç lazer yaptırmamış olsaydım da tekrar jilete dönerdim çünkü ağır gelirdi ağda bana
Likya Sevde25 aslında var gibi yok gibi , kız kardeşim çalışıyor küçük yeğenim var aile fertleride biraz yaşlı yormak istemiyorum ama illahaki bir şekilde çozuilecek artık
ayseilyas Yhyh35 ben bir ay once yaptm sancm vardi dogum olcak saniyodum ve suanda 38+5 iz erken dogum bunun neresinde
ayseilyas Sevde25 ben zaten lazere gidiyodum jiletle hic ugrasamam eski gunlere donemem ben eldivenle yaparm dha iyi
ayseilyas Seymanur0707 ben 38+5im ayniyiz sanirim bir aydr yalanci sancim var benm ama nisanda yok suda
Seymanur0707 ayseilyas ikinci hamileliğim kızım olacak inşallah🌸 2900 gramız biz minnakız 😂 doktor zayıf olcak bu kız dedi😂 bende salı gitmiştim yarın yine gidicem🙈
ayseilyas Seymanur0707 kuckmus ya siznki masallah yinede bana gayet iyi kilosu demisti dktrm kac haftalksn
Seymanur0707 ayseilyas 38+6 olduk😍 evet ya aşırı küçük olmadıkça problem yok sağlıklı doğsunda doğduktan sonra kilo alır 😍 benim yediklerim bana yaramış😂
ayseilyas Yhyh35 aynn sen takma kafana cnm dikkatli ol yeterli nezmn gelcegini once Allah sonra bebek bilir kafasina nasl eserse 😂😂😂
ayseilyas Ergul_00 cnm benm canim cok tatli ben. Ck aci cekiyorm ama benm bi arkdasm vardi oda bnle gdiyodu hic acimiyo dyodu yani demek istedigim herkeste ayni dgl kendi acimda 1 dkda geciyo oyuzden sabrediyorum