Sevde25 36 oldum tam bugün halıları pazartesi gönderdim yıkamaya aksi gibi havalar da hep yağmurlu insallah bi an önce gonderirler. Dün de eve dip bucak temizliğe çağırdım büyükleri bi banyom yetişmedi bi de iki odamin perdesi kaldi. Bebek için büyüyen beşik almıştık yatağını daha açmamıştım bugün açtım yerleştireyim dedim ama yatağı yanlış ölçüde göndermişler şok oldum 3 haftayı bulma ihtimali var değişimin ama benim nst de sancılarım cikmaya basladi ve karnım aşağıya düştü inşallah kızım gelmeden yatağı gelmiş olur