Son 37 gün ama sezeryan olacagim icin 2 hafta kafadan azalıyor 🙈 uykusuz geceler saga dön sola dön sık idrara çıkma mide yanması gaviscon olmasa yasayamiyacak duruma geldim yemek yerken nefes nefese kalmam bir sıcak basmasi bi üşüme gelmesi ve en önemlisi bebeğim baş aşağı duruyor sanki iki bacak arama kafayi dayamis ha çıktı ha çıkacak gibi hayirlisiyla sağ salim gelsinlerde bugünleri hatırlamayacağız bile