Son 33 gün benim de Allahım saglıkla kavuştursun hepimizi, bu gün haraketleri önceki günlere göre çok sakindi biraz huzursuz oldum acaba yeri iyice daraldığı için mi? Yarında böyle olursa bir doktoruma yazacağım. Hiç pipiriklenmedim şu zamana kadar ama içim bir huzursuz oldu. Var mıdır aramızda benzeri birşey yaşayan? 🥺