Benim de son 19 günüm kaldı ama okadar bekleyeceğini sanmıyorum. Son günler hele ki bu gece çok sancım vardı doğum gerçekleşcek sanmıştım ama bugün öğleye doğru azaldı. Arada kasık ve bel ağrısı olup karnım sertleşiyor birde aşağıya doğru çok baskı hissediyorum. Bu arada benim iki defa nişanım geldi bi geçen hafta pazar birde iki gün önce. Bakalım bekliyoruz.