Alimsme canim neden bu kadar onemsiyorsunki kiloyu sağlikli olsun yeter kilolu olmasi sağlikli olacagi anlamina gelmezki aksine senin ve bebeğin icin biçok sorun teşkil eder. İnan bu uygulamada şu kilo muhabbetlerini gorup o kadar sinir oluyorum ki nedir bu bebeklerinin kilolarini yariştirmak ayni haftada olan birisi bebeğinin kilosunu yaziyor benimkinden fazla olunca strese giriyorum benim bebeğim zayifmi diye.. Benimkinden Az olunca da yine stres yaşiyorum benim bebeğim kilolu diyemi deye Allah islah etsin boyle kadinlari doktor gerekeni soyluyor burda yazip başka hamilelerin moralini bozmaya ne gerek varki Sende bu kadar takma kafaya ilerleyen aylarda doktorun sana soyler zaten kilosu normalmi azmi çokmu ina göre haraket edersin