Kızlar benim 1 dusuk 1 kurtajim var genetikte pıhtılaşma çıkmadı cocuktan da alındı genetik yine bir sıkıntı çıkmadı ben kan sulandirici kulkanmak istemiyorum birdaha ki gebeligimde sizce ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz yani bir sorun yokken iğne kullanmak sizce de saçma değil mi?