Kızım 2 günlükken benimde göğsümde acı başlamıştı annem hemen Zeytin yağı sürdü bir kaç gün böyle devam ettik...şimdi kızım 11 aylık hala emziriyorum çok şükür hiç yara olmadi kanama falan.Biraz çatlar gibi olunca yine Zeytin yağı sürüyorum çok rahatlatiyor deneyin derim .