Gögüs ucu yara olduktan sonra yarayı tedavi edecek bir merhem kullanmadan geçmiyor malesef. İlk emzirme deyimimde benimde kullanmadığım bir ürün kalmadı. Şiddetle tavsiye ederimki sadece Bepantol onarıcı bakım merhemi krem ve e vitamin kapsülü karıştırarak sürmem tedavi etti. Emzirme sonrasında sürüp avent’in göğüs kalkanıyla kapatıyordum. (Tekrar emzirirken mutlaka iyice yıkayın) Bu şekilde cok hızlı geçmeye başladı. Ve yanlış emzirme tekniği bu yaraların ilerlemesine sebep oluyor, bende bu sebeple olmuştu...Bebeğin ağzına göğüsün sadece ucunu vererek emzirmeyin, doğru teknik için videolar izleyebilirsiniz...