Ayse_okyel ben hamile kaldığım ay çok kötüydüm adetim 1 hafta gecikmişti belim o kadar ağrıyordu ki umutsuzdum kesin adet olacam o yüzden belim bu kadar ağrıyor diyordum ama hiçbir şekilde uzanamıyordum belim kırılacak gibiydi geçmiyordu ağrım. Test yaptım direk pozitif çıktı ve sonraki gün hastaneye gittim doktorum daha çok yeni kese bile yok yeni tutunuyor sana falan dedi. 2-3 hafta sonra da kesesini gördüm benim geç döllenmeydi 😊adett günüm 10 gün geçmişti kese yoktu daha sonra 2-3 hafta sonra tekrar gittim sadece kese göründü😊inşallah sende hamilesindir rabbim tez zamanda o güzel haberi almayı nasip etsin inşallah😊❤️🤲