04052016mh Ayse_okyel vala belirti herkese göre değişiyor şuan 12 haftalık ama hala öyle aman aman bir uykum yok, onun dışında benim de belim az az başlamıştı 6-7 haftada ama şuan fena bazen sol bacağıma vuruyor agrısı basamıyorum üstüne mide bulantısı kendi yaptıgım yemeklere oldu ama kusma falan olmadı göğüs hassasiyetim aşırı vardı ilk haftalarda hatta ordan anlamıştım hissetmiştim okadar 😊 ikiz olma ihtimali yüksek bence dikkat et kendine zaman ne gösterir bak hayırlısı olsun hakkında ☺️
Saftorik Blackkcat hayırlı olsunnnn çok sevindim allahım kucağınıza aldırsın benimde adet bitiminden bir hafta sonra bel ağrım başladı bat 3 ocak göğüslerim çok çok az hassas hatta değil bile bel ağrısı moralimi çok bozuyor adet geliyor diye
Blackkcat Saftorik sağolun Allh razı olsun,hala belim ufak ufak ağrıyor,inşallh sizinde hamileliktendir🤲🏻🌸
Ayse_okyel Blackkcat kuzum evde son bir kaset testim kalmıştı dayanamadım yaptım . Hatırlarsın önceki olayı çift gördük ama olmadı . Sanki aynı şeyi yaşıyorum 😏 testimde ikinci çizgi var ama yok gibi var . Adetime kaldı 5 gün geçmek bilmiyor günler 😞
Drgtcselen Tutunma süreci döllenmeden 5 6 gün sonra başlıyormuş sanırım benim de 21 Aralık yumurtlama günümdü iki gündür falan kasıklarıma sancı giriyor eğer tuttuysa yerleşme olabilir diye düşündüm ama kısmet artık bi umut bekliyorum 🙏🏻🥰Ayse_okyel
Ayse_okyel Drgtcselen oy kuzum inşallah hayırlısı ile yüzümüz Güler . Ben açıkçası bu kadar ağrı olmasına üstüne grip olmama bağladım çünkü hamilelik tecrübem iki kez oldu ikisinde de henüz öğrenmeden grip oldum . Yine öyle yerlerde sürünüyorum 😄
Gulfem07 Ayse_okyel ay ben hamile kaldığıMDA şok yaşadık epilasyona gidiyordum daha 3 4 ay vardı bitmesine eşim dedi bak kiminin olmuyor ne olur ne olmaz deneyelim kandırdı beni tamam dedim ama hiç öyle bebek olsun diye aklından geçirmedim yani belime yastık falan vs koymadım beklemedim bile kalkıp gidip duş aldım o halde bile hemen tutmuş 😁üstünden az bir zaman geçti sabah kahvaltı yaparken sucuk yaptım tam oturdum sofraya midem kalktı sucuğu farklı almıştık ona bağladım eşim koşarak gitti bir şey de demedi test almış gelmiş 😂zorla yaptırdı ben daha diyorum 2 gün yaptık ne olacak ya falan diyorum kabak gibi çıktı testte inanmadığım için bakmamıştım bile elinde çubukla benimki kafayı yedi.Sonra bir şok daha doktora gittiğimiz de kan değerim çok yüksekti herkes ikiz olabilir dedi nasıl moralim bozuldu nasıl bakıcam derken tekmis içim rahatladı oğlum olacak 2 haftaya INŞALLAH.Yani ikiz neye gore oluyor bilmiyorum ama kanın hızlı yükselmesiyle ilgili olabilir acil de öyle demişlerdi bize.Bende hicbir belirti olmadı sadece adetim yaklaşmıştı fena kasik agrisi vardı.
Ayse_okyel Gulfem07 ikiz neye göre belli oluyor anlatayım . Çoğul gebelik tekile göre daha zorlu ve tutunma aşamasının kaşık ağrıları daha fazla . Bilimsel olarak kanıtlanmamış olsa da beta hcg değerinin biraz daha yüksek olması. Ben zaten anneydim boyumca oğlum var . Valla ailede de iki tarafta çoğul gebelik hikayeleri mevcut olasılık yüksek . Ben istiyorum allahtan ondan isteyeceksin ki oda versin . Şeninde kuzun hayırlı olsun . Hiç takmadım bakalım
Gulfem07 Ayse_okyel benim kaşık agrım gerçekten de coktu hatta dedim ki bu kez çok üşüttüm heralde ağrılı geçecek adetim demistim :).Eşimin aile tarafı hep ikiz öyle olunca bir de benim beta hcg baya yüksek oluca telaslanmistik .Evet çok güzel ikiz bebek ama bakabilene ben bakamazdım sanırım.Tesekkyr ederim.Allah size nasip etsin insalah.
Blackkcat Ayse_okyel bende 7gün kala sadece kendimin gördüğü bi testle öğrendim ertesi gün bi tık koyulaşma vardı,yarın sabah tekrarla canım,buraya atsana testi,inşallh minnoş ikizler oluşmuştur,içine doğdu senin galiba Allah kalbinden geçeni nasip etsinnn💙
Keremeral Ayse_okyel dualarım sizinle rabbim hayırlısı ile nasip etsin inşallah kimsenin kucağını bış bırakmasın hep görüyorum sizi burada dilerim tez zamanda kavuşursunuz🙏🏻Allaha güvenin ve sürekli O nu anın sevgilerimle...
Ayse_okyel Keremeral uzun zamandır yoktum ama mekanın sahibi geri döndü 😜 şükür oğlum var çabamız ona yoldaş
Momof2child Ayse_okyel merhaba seni yenden gormek ne hos.INSALLAH YENI YIL BEBIS HABERI ILE YUZUNU GULDURSUN