Neshersoy 35te kafasının yarısını sokmuştu kanala. 37de aynı durumdaydı. Ultrason aleti vajinamın üzerinden geçerken canımı yakıyor artık ve göbeğinizden görebiliyorsanız hala ağda yaptırırken falan görünüyor oradaki şişlik. Bu hafta 38deyiz artık yattığım ya da oturduğum yerden kalkar kalkmaz tuvalete koşuyorum 😂 inşallah tamamen girmiştir kanala.