Tugce1803 bana da dua edinnnn lütfen sedanur hanım gibiyim. Adetten önce tahlil yaptım. Negatif çıktı. Adet geçince yaptım 37 çıktı. Az geldi bana ama doktorum ilaca başladı hemen pıhtılaşma problemim var. Progestan da kullanıyorum. Belim de acayip ağrı var. Yarın tahlili tekrarlamayı düşünüyorum. Daha önce düşüğüm, boş gebeliğim, kimyasal gebeliğim hepsi var 😔😔 nasip. Bu sefer de kimyasal olmasından tedirginim.